zondag 17 april 2016

Geometric

Afgelopen woensdag hadden we een kleine bijéénkomst van enkele blogdames.
We besloten om (dankzij Els) er voor de eerste keer kennis te maken met de Cameo.
Aangezien ik voordien alles met de hand uitsneed, was ik wel nieuwsgierig naar dit machientje.
Als tekening koos ik een vos in een geometrische vorm, die niet al te veel bewerking nodig had om een goed resultaat te geven.
Waar de vos op komt te prijken weet ik nog niet, maar heb er meteen twee uit een vel laten snijden omdat ik ze zo mooi vond!

                         
Vossen met de Cameo en enkele fijne cadeautjes!
Je herkent ook deze en deze dames op de foto :-)

De vos gaf meteen inspiratie om andere geometrische figuren uit te testen.
Zo ging ik eerst aan de slag op twee canvas doeken.
Het ene canvasdoek kreeg een zwaan, de andere een flamingo met de toepasselijke quote: 
"Be a flamingo in a flock of pigeons!"
Daarna bedacht ik mij dat het resultaat op papier even mooi kon zijn en zocht ik mooie papiertjes uit om op te borduren.
De ene werd een diamant en de gele mogen jullie zelf raden (zal het onderaan verklappen).
Mama en papa zagen er een hond in maar dat is het niet :-D
Met de papierenversies maakte ik magneten en kaartjes.



Borduurkoord - Action
Ik maakte een zwaan - een flamingo - een diamant en een.....
konijn!

4 opmerkingen:

  1. Ik had een vosje gegokt :-) Tof, dat borduren!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben ook bezig met geometrische dieren om te flocken enzo :) Ik had er ook een vos in gezien, of een kat (ik heb zelf zo eentje waar iedereen een kat inziet maar eigenlijk een vos is) Soit, het blijven heel leuke diertjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het er mooi uitzien allemaal.
    Het konijn is dus een twijfelgevalletje ;-)
    Leuk ook, om nieuwe dingen samen met anderen te proberen/doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik had dus echt niet gezien dat je die foto's hebt gemaakt!
    Leuk eh, al die geometrische figuren!

    BeantwoordenVerwijderen