woensdag 16 december 2015

Tuur

Hier ben ik dan met het voorlaatste babyspam bericht van 2015 want alle baby's zijn ondertussen geboren!
We waren gestopt bij #baby 7 en nummertje 8 is ondertussen al vijf weken oud.
Het werd een  stoer broertje voor Wout om mee te ravotten met de naam: Tuur.
Aangezien het om het tweede kindje gaat, was het opnieuw zoeken naar een verschillend cadeau dan bij de eerste.
Het geboortekaartje was retro-getint met oranje bollen en ik mocht de mama van kleine Tuur mee ondersteunen bij het maken ervan.


Voor het maken van de cadeau nam ik een dierenthema omdat de meeste jongens hier toch fan van zijn.
Ik koos voor het bekende patroon van het babybroekje van Emma en Mona, eentje met beren en eentje met wasberen in maatje 80 bleek een succes.
Ben enkel nog niet zo'n krak in het laten overlopen van tekeningen dus dat zal een volgend aandachtspuntje zijn.
Daarnaast kreeg Tuur nog een body met een aapje op en een slabbetje met aapjes waarvan zijn grote broer een muts had gekregen toen hij geboren was.
Tot slot kreeg hij nog een tuttenkoord met dieren zodat de tut niet zomaar voetjes zou krijgen.




Babybroekjes: Patroon Emma en Mona / Wasberenstof en berenstof - Kersenpitje
Body: Flockfolie - Hotfix StudioBody - Zeeman
Materiaal tuttenkoord: ooit online aangekocht
Slabbetje: Apenstof - Pauli / Badstof - Ikea

Voor nummertje negen zal ik nog even moeten wachten om een bericht te posten.
Het cadeautje moet namelijk nog overhandigd worden.
De stand bij de baby's is nu het volgende:
- Jongens: Seth, Tobias, Tuur => 3
- Meisjes: Eva, Sanne, Margot, Sofie, Jill => 5
Wat denken jullie dat nr. 9 is geworden?

3 opmerkingen: