vrijdag 17 juli 2015

Bedankt, proficiat of zomaar

Vorig jaar (gek genoeg rond bijna dezelfde periode) maakte ik mijn eerste reeks kaartjes voor verjaardagen, bedankjes, trouw,...
Omdat veel mensen zo'n zelfgemaakt kaartje toch leuk vonden, ging ik opnieuw aan de slag aangezien de eerste voorraad er bijna door zit.
De eerste twee foto's zijn kaartjes die reeds uitgesneden waren in fluo roos en turquoise en die ik versierd heb. 
Er waren bijpassende enveloppe bij die ik versierde met een accent vanop het kaartje.
Bijvoorbeeld een stukje tape vanop de kaart op de enveloppe kleven of de stempel laten terugkomen.
De laatste foto zijn kaartjes zelf uitgesneden uit prachtig papier van de Hexagoon.

Kaartjes maken is dus de ideale bezigheid met deze temperaturen.
Snel een reeks klaar en niet al te veel nadenk werk nodig.

Kaartjes - washi-tape - stempels (Hexagoon) - gekleurd papier - ponsfiguren



Nu hopen dat het weer iets minder warm wordt zodat ik m'n naailijst verder kan afwerken.
Het volgende staat nog op het programma:
- Twee strandtassen
- Een babycadeau voor baby nr 5 + een extra verrassing
- Twee kussen hoezen voor de kussens in de hangmat
- Topje voor de mama
En dan zou ik graag nog eens iets voor mezelf naaien als de tijd er zich toe leent want ondanks het vakantie is, zit deze soms toch behoorlijk vol :-)

5 opmerkingen:

  1. Heel leuk zo'n zelfgemaakt kaartje!
    En die ellenlange lijst, is herkenbaar :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toffe kaartjes gemaakt.Ik heb er van de week ook enkel gemaakt om op te sturen naar nichtje en neefje die op kamp zijn.Leuk om te doen,hé!Tussen door ook genieten van je vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijne kleine zelfmakers. Dat is genieten van snel resultaat, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaartjes! Ik zou mij daar ook eens aan moeten wagen, want dat is toch leuker dan kaartjes uit de winkel, he.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeker doen! Tovert meteen een fijne reactie op de mensen hun gezicht als het iets zelfgemaakt is :-)

      Verwijderen