dinsdag 30 juni 2015

Voor een BLOEM van een collega!

In de loop van het jaar ben ik veranderd van werk.
Ik veranderde van school en kwam hierbij in een volledig nieuw team terecht.
Toch wel spannend, zo bij nieuwe mensen toekomen en het schooljaar daarmee afsluiten...maar ik moet zeggen dat dit super meeviel!
Daarom ging ik op zoek naar een leuk bedankje want ze hadden mij zo goed opgenomen in hun team.
Ik zag het idee van de bloemen langs komen op Facebook en wist meteen dat dit een zeer toepasselijk afscheidscadeautje was:
Voor een BLOEM van een collega!
Het patroon van alle bloemen haalde ik bij Eloleo
Zij heeft drie verschillende modellen van bloemen uitgewerkt en alle drie ideaal om de bak met restjes stof te doen slinken :-)
Ik maakte eveneens nog een paar bedankkaartjes (waarvan de kwaliteit van de foto iets minder is...)

Nu kan de vakantie van start gaan met nog meer creatieve plannen, spijtig genoeg niet voor een klas want daar ga ik nog even op moeten wachten.
Je kan trouwens nog meedoen tot morgen om een papierpakket te winnen!





Stoffen: Petit Pan, Hexagoon,... 
Knopen: Action

         
Papier en afbeelding: Hexagoon 
Washitape: Hema 
Bedankt stempel: ooit eens op de kop kunnen tikken.




1 opmerking: