donderdag 11 juni 2015

Black and gold

De kleuren zouden in eerste instantie aan de kerstperiode doen denken maar zwart en goud blijft een top combinatie het ganse jaar door!
Voor een verjaardag en een nieuw huisje maakte ik de cadeaus dit keer niet zelf maar bewerkte ze met een porseleinstift.
Toen ik de resultaten van de twee cadeaus zag, kon ik het natuurlijk niet laten om er eentje voor mezelf te maken.
Voor mezelf werd het dit wondermooie potje met een vogel op.
Ik tekende rondom het potje drie soorten bomen met zwarte porseleinstift.

    

Potje met vogel: Dille en Kamille
Porseleinstift: Hexagoon

De eigenaars van het nieuwe huisje kregen tapas potjes met daarop gouden koren getekend en een afbeelding van een poes, aangezien ze zelf twee van deze vrolijke beestjes hebben rondhuppelen.


Tapas potjes: Dille en Kamille
Porseleinstiften zwart en goud: Hexagoon

Dan was er nog een jarige aan de beurt. 
Zij kreeg een gepersonaliseerde taartenschotel met een fijn cakeje op en bloemetjes.
Alle porseleinen stukken werden in de oven gebakken op 160 graden gedurende 45 minuten.



Porseleinen taartenonderzetter: Dille en Kamille
Porseleinenstiften: Hexagoon

Tot slot kreeg ik vandaag een leuk pakketje in de brievenbus.
Ik had de give-away van bij Lisjke gewonnen!
In het pakketje zat een leuke draagtas, een toiletzakje in bijhorend stofje (dat meteen in beslag werd genomen door de mama... :-)) en een set prachtige vintage knopen.
Dank je wel Lisjke voor dit pakketje!


6 opmerkingen:

  1. Zelfs porseleinstiften bij Hexagoon? Joepie! Jij doet me hun aanbod beter kennen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jeps, wel niet heel veel kleuren. Daarvoor verwezen ze mij door naar de Giraffe in de diestsestraat. Ben wel nog niet gaan kijken :-)

      Verwijderen
  2. Oh, porseleinstiften .... ziet er super leuk uit!

    Prachtige creaties

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt talent! Prachtig en wat een leuke gewonnen give away :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tof om zo'n leuke give away te winnen zeg!En ik heb laatst ook met de porseleinstift gewerkt,jou zaken zijn prachtig vind ik!! http://ikmaakhetzelfnu.blogspot.be/2015/06/porseleinstift.html

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik had het gezien :-) Daardoor werd het nog moeilijker om met mijn post van de porseleinstiften te moeten wachten :-D

      Verwijderen