donderdag 9 april 2015

Baby nr 1

Welkom aan de kleine meid, als eerste van een hele reeks baby's dat op komst is.
Ze kreeg de mooie naam Eva en werd zo het kleine zusje van Juna!
Ik maakte voor haar een wolkenkussen, idee gezien bij deze dame die een pak mooiere versie heeft gemaakt!
Denk dat ik volgende keer een patroon ga uittekenen met meer bogen om een mooier resultaat te krijgen.
Daarnaast kreeg ze een nachtlampje wat ik bij deze creatieve duizendpoot zag passeren.
Als extra werd op beide delen haar naam gezet (kwestie dat de grote zus niet met alles lopen gaat ;-)).
Tot slot maakte ik nog een kleedje (eindelijk want vorig jaar enkel jongens!) met het patroon van craftiness is not optional.
Ik kreeg het patroon via iemand van de naailes.
Het is een kleedje dat gaat tot 3 jaar en je hebt drie mogelijke varianten erin.
Ik maakte deze van 18 maand zonder mouwen zodat ze er volgend jaar nog een body onder kan dragen of een t-shirtje.

                               

               

                                           

Stof kleedje en wolk: bloemenstof katoen - Soft Cactus
Binnenstof kleedje: oranje katoen - Stoffenspektakel
Kamsnaps: oranje 
Lampje stof: katoen met dieren - online bij een uitverkoop gekocht
Lampje zelf - Ikea
Flexfolie: goud  - Hotfix studio

3 opmerkingen: