zaterdag 28 maart 2015

Zo dochter, zo moeder

Wanneer mama m'n Julia van Compagnie M van een paar weken terug zag, vroeg ze of de mogelijkheid er was om er één voor haar te maken.
Qua bouw zijn mama en ik totaal verschillend (ik 1m74 en maat 38-40, zij 1m60 en maat 44-46) dus was de vraag of dit patroon haar wel zou staan.
Een voordeel was dat de patronen van Compagnie M voor de vrouwen tot maat 46 gaan, wat super is dus over de maat moesten we ons al geen zorgen maken.
Nu het model dus nog afwachten...
Voor de stof koos ik iets neutraler in oudroos met donker blauwe bloemen op, de band en de boorden zijn donkerblauwe tricot.
En kijk, het model gaat perfect voor iemand die een totaal andere lichaamsbouw heeft als die van jou, vinden jullie niet?

                                     
 
Bloementricot: Pauli
Donkerblauwe boordstof: Pauli

Daarnaast hebben we nog even de paaskriebels vanuit het vorige blogbericht verder getrokken. 
Ik heb porseleinen paaseieren een beetje opgeleukt :-)
Fijn weekend allemaal!
(vergeet zeker niet mee te doen met de give-away)

                                               
Porseleinen eieren: Hexagoon
Porselein stiften: De Banier


3 opmerkingen:

  1. Leuke paasversiering!En je mama staat er mooi mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat heb je mooi gemaakt voor je moeder. Het staat haar goed! De stof vind ik ook mooi met de donkerblauwe boorden er bij.
    De paaseieren zijn prachtig versierd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie trui.
    En zo'n tof idee die paaseieren met porseleinstift. Ik wist zelfs niet de die porseleinstiften in verschillende kleuren bestonden. Dank je wel voor de tip!

    BeantwoordenVerwijderen