zaterdag 6 december 2014

Te gek op Kerst

Zoals een vriendin zei die niet kon wachten: "Ik ben te gek op Kerst."
In tegenstelling tot dat heb ik principieel gewacht tot de Sint in het land was.
Het koste wat enige moeite want had al een heel deel kerstmateriaal ingeslagen maar ben nog niet te gek om deze voor de Sint te laten komen :-)
Aangezien de stolp met het herfsttafereel nu plaats moest ruimen voor een kersttaferelen besloot ik er mijn werk van te maken.
Het is een wintertafereel geworden met low budget spulletjes erin!
Het huisje en de dennenboom kosten al bij al €2,5, het hertje een fijne 30 cent omdat het uit het Spit kwam en de papierenvellen had ik nog liggen.
Het binnentafeel is vrij duidelijk lijkt mij en voor de buitenzijde leek het mij leuk om vleugeltjes aan de stolp te plakken.
Er was wel één groot gesukkel en dat was het witte poeder onder de stolp.
Deze vloog steeds omhoog wanneer de stolp omhoog ging en zorgde ervoor dat ik bijna ondergesneeuwd was :-D
Het gaf eveneens aan de binnenzijde een vettige laag waardoor je moeilijk dingen kon vastkleven aan de binnenzijde, ontvetten dan maar!
Door dit blogbericht is nu de start gegeven van enkele Kerstblogberichten die zullen volgen.
Als jullie nog fijne kersttafereeltjes gemaakt hebben, lees ik dat graag.

Stolp: Action
Onderbord: lag nog thuis bij de kerstspullen
Dennenboom, papierenhuisje, papier voor de vleugels en slingers: Hexagoon
Sneeuw: Wibra
Hertje: Spit

1 opmerking:

  1. Mooi!! En wat een gerommel soms tot het uiteindelijke resultaat ;-) Vaak lezen we dat niet, maar ik ben er graag deelgenoot van, dan voel ik mezelf ook minder onhandig!

    BeantwoordenVerwijderen