woensdag 5 november 2014

Goed doel en de kaap van 30!

Op enkele blogs zoals hierhier en hier, zag ik al meneer Konijn passeren voor het goede doel.
Na het zien van deze mooie resultaten besloot ik zelf een patroon te bestellen om ook zo'n mooi meneer Konijn te creëren.
Via deze fijne webshop kan je de patronen van je meneer Konijn bestellen!

Voor ik het patroon kon bestellen, overtuigde ik nog enkele vriendinnen om mee te bestellen voor het goede doel!
Ik kreeg in totaal vier pakketjes doorgestuurd.
Twee "meisjesachtige" stofjes en "twee jongensachtige" soorten.
Ik gok dat het mijne een jongen is (dat heb ik er uiteindelijk toch van gemaakt :-)).
De andere jongen bestond uit tinten van paars, zwart en wit. 
Bij de twee meisjes was er één met roze en een Petit Pan stofje en het andere was rood met een bruin Soft Cactus stofje met bloemen.
Wie weet pronken nog de andere resultaten van de vriendinnen hier binnenkort?! (hint hint)

De mijne is dus zoals ik zei een jongen geworden, ik voegde bretellen toe met twee knopen.
In één van zijn twee oren stopte ik om te proberen een stuk ijzerdraad. 
Daar heb ik nu spijt van dat ik het niet in beide oren had gestopt.
Voor de rest ben ik best tevreden met mijn meneer Konijn!
Je kan ze ook terugsturen naar Het Stoffenhuis maar ik heb beslist deze toch voor mezelf te houden.
Mocht je dus nog twijfelen om een patroon te bestellen, niet twijfelen en gewoon DOEN! ;-)

Patroon meneer Konijn: Het Stoffenhuis

Dan is het volgens mij de geluksweek voor mij.
Want ik heb een meter stof gewonnen via Sewing Fenna, zo net een prachtig Nederlandstalig patroon van een slaapzak van StraightGrain gewonnen via Lielebeesje en het toppunt van de week......................(klein tromgeroffel)............
we zitten aan de 30 volgertjes!
Dus kon ik (of liever gezegd de gewillige hand van mijn mama) een winnaar kiezen.
Proficiat Ik maak het zelf nu, je mag mij je gegevens doorsturen.
En nu hop naar de volgende reeks volgertjes!

5 opmerkingen:

  1. Yes gewonnen!!!!Echt top en ik stuur zo meteen mijn gegevens door.Mijn linkje bij jou blogje vind ik super leuk en jouw konijn mag er ook best zijn,hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind nergens een emailadres of contactgegevens?Of kijk ik er overheen...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, je hebt gelijk. Stuur maar een mail naar lillya1989@hotmail.com

      Verwijderen
    2. Oké maak ik in orde.Ohja tof die bretellen bij meneer konijn ;-)

      Verwijderen
  3. Wat een eigenwijs konijn en leuk de bretellen!
    Gefeliciteerd met meer dan 30 volgers via Bloglovin'!

    BeantwoordenVerwijderen