vrijdag 31 oktober 2014

In de ban van...

stolpen!
Kleine, grote, noem maar op.
Toen ik enkele weken geleden mijn tafereel van een eendje onder een stolp maakte, was ik verkocht.
Ik ging meteen nog enkele kleine stolpjes halen en diertjes die eronder gingen.
De eerst volgende die ik maakte was een eland op een confituur potje.
Dit confituur potje was een doopsuikergeschenkje van een jongetje dat binnen twee maand al één jaar wordt.
De tijd gaat toch wel snel en de confituur was al even op dus tijd om het potje op te leuke :-)
Ik kleefde groene vilt op de bovenzijde, kleefde vervolgens de paddenstoelen en eland (na enkele composities uitgeprobeerd te hebben) en plaatste de mini-stolp over de eland.
Klaar was het herfstige potje!

Potje: doopsuikercadeau (confituurpotje)
Eland, paddenstoelen en mini-stolp: Hexagoon

Na verder neuzen op Pinterest, vond ik leuke ideeën voor grote stolpen.
Dus byebye kleintjes en op zoek naar (betaalbare) grote stolpen.
Deze heb ik uiteindelijk gevonden, drie stuks in verschillende formaten.
Met het middelste formaat maakte ik reeds een herfsttafereel voor alles bij elkaar maar €8!
Het plan is om bij elk seizoen of periode zoals Kerst, Pasen,... het thema onder de stolp te veranderen en om te zetten naar iets leuks hieromtrent.

Stolpen: 3 verschillende formaten - Action
Konijn: Oplus
Mos en houten paddenstoelen: Wibra
Bordje: Kringloopwinkel

Even een herinnering voor de give-away want we zijn er bijna! Nog maar twee extra volgertjes te gaan en het zakje met fijne inhoud wordt verloot!

2 opmerkingen:

  1. Leuk gemaakt,ik heb ook een stolp die ik zo wel eens kon vullen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aandoenlijk zijn je tafereeltjes. Mooi gemaakt om lang van te genieten.

    BeantwoordenVerwijderen