dinsdag 26 augustus 2014

Een echt vrouwelijk cadeautje

Een andere collega van mij mocht een nieuwe voordeur verwelkomen, de 3.
Via deze blog nog eens hieperdepieperdepiep hoera Mieke!
Ik maakte voor haar een op en top vrouwelijk cadeautje.
Ze kreeg twee haarspeldjes met een mooi fimoroosje op, twee paar oorbellen en een lange ketting.
Ik maakte en stelde alles zelf samen van de juweeltjes en pakte ze vervolgens in.
De kaartjes waar de juweeltjes op staan zijn afkomstig van Sillis.nl. 
De tekst bovenaan kleefde ik af met washitape in bijhorende kleuren als de juwelen.


Daarna pakte ik elk juweeltje apart in, in een hip roos papiertje van Ikea.
Anders zou het niet op en top vrouw zijn ;-)
Deze stopte ik dan in een rond kartonnen doosje dat ik bekleefde met een bloemenpapiertje en een grote witte strik er rond.


Hopelijk was de jarige er blij mee!
Omdat ik dan toch al bezig was met juwelen maken, deed ik lustig verder en vormde nog volgende juwelensetjes.
Zowel oorhangers als oorprikkers.

1 opmerking: