maandag 23 juni 2014

Een kleinigheidje

Omdat ik van veel mensen cadeautjes heb gekregen voor mijn 25e verjaardag kon een klein bedankje niet ontbreken! (Aangezien we toch al bedankjes aan het maken waren ;-))
Ik maakte papieren zakjes door een vierkant blad als een koker op te rollen. Vervolgens kleefde ik een stukje washi-tape waardoor de koker toe bleef.
Dan plooide ik één zijde plat en stikte deze toe met de naaimachine, ik stopte er een verrassing in en stikte opnieuw aan de andere zijde toe. 
Als kaartje nam ik een gekleurd rechthoekje en zette er een prachtige stempel van de Hexagoon op.
Dit kaartje bevestigde ik met een houte wasknijper van de Action.




In totaal werden er zo'n 40-tal zakjes gemaakt zodat ik iedereen een (verrassend) bedankje kan geven ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten