woensdag 28 mei 2014

Give away 2 gewonnen

Een tijdje terug waren op deze blog verschillende give aways achter elkaar. 
Omdat deze dame al een tijdje niet meer had geblogd, maakte ze dat goed door deze leuke prijzen weg te geven!
Er werd uit een pot verschillende namen getrokken omdat er 5 DIY pakketten te winnen vielen om de clutch van Elisanna te maken.
Mijn naam werd als derde uit de pot getrokken dus mocht ik een top 5 van de voorkeurstasjes doorgeven. 
Het werd dit wondermooie retrostofje (designer heb ik het raden naar)!
Dankzij het handige stappenplan van Elisanna kwam de clutch al snel tevoorschijn.
De zijkanten van de rits zijn niet helemaal perfect, ze zijn naar binnen afgerond. Maar ik vermoed, oefening baart kunst!
Aan de voorzijde heb ik nog een leuke broche gespeld vanuit Nederland.
De clutch helemaal klaar voor gebruik en voor herhaling vatbaar!
Dikke merci Spurrewubsie!


2 opmerkingen: