dinsdag 29 april 2014

Zonder klavertje vier

Jawel, ik heb vorig weekend geluk gehad en dat zonder in het bezit te zijn van een klavertje vier. 
Aangezien ik nog maar net nieuw ben in blogland, deed ik al enkele keren mee met een give away. 
Maar had nog nooit prijs tot vorige zondag. 
Ik had meegedaan met een win-actie via deze pagina op facebook en hun webpagina is uiteraard eveneens de moeite om een kijkje te gaan nemen!
Nu zijn jullie vast benieuwd wat de prijs geworden is....(klein tromgeroffel voor jezelf maken).....
een mooie opbergdoos van Froy en Dind!
Ben er super blij mee dus bij deze bedankt Miete Confiete, het gaat zeker van pas komen om naaispulletjes in op te bergen en te vervoeren!
Nu wachten tot ik het kan afhalen bij kiala en ben al zo'n ongeduldige :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten