donderdag 3 april 2014

Recycling

Ik had al een hele tijd het plan om mijn nachtlampje op te smukken.
Omdat deze nog steeds dezelfde was van toen ik klein was (schaam schaam) werd het toch eens dringend tijd deze een beetje hipper te maken!
En jawel, een nieuwe lampenkap en de bestaande voet herschilderen doen al wonderen.


Stofje: Petit Pan
Verf: spuitbus Action

Als werk ben ik kleuterleidster en de paashaas kwam er deze week aan dus moesten er paasmandjes gemaakt worden!
Aangezien ik dan met de lamp toch al aan recycling deed heb ik mijn kleine spookjes in mijn klas hetzelfde laten doen, zij hebben gerecycled door oude stofjes te hergebruiken. 
Deze hebben we met veel behangerslijm aan een ballon gekleefd waardoor we volgend resultaat kregen voor de paasmandjes!
Het is zeker een aanrader om het eens met mooiere stofjes te doen en achteraf te lakken zo heb je mooie kommetjes of leuke verpakkingen voor cadeautjes.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten