maandag 21 april 2014

Een kwart eeuw oud en een nieuwe voordeur!

Het was een heus feestweekend!
Niet alleen omdat de paashaas langs kwam maar er waren twee vriendinnen jarig.
De eerste verjaarde zaterdag en werd een kwart eeuw oud. 
Met andere woorden 25 jaar oud, proficiat Britt!
Voor haar maakte ik een hele boel cadeautjes waarvan ik er nu reeds één prijs geef.
De andere zal ik posten in een bericht met als titel: "Een kwart eeuw oud en ... dagen" :-)
Ik stuurde eerst foto's van drie stofjes, hieruit mocht ze één kiezen zonder te weten waarvoor deze zou dienen.
Ze koos het stofje van Petit Pan met mooie witte bloemetjes.
Ikzelf voegde er een extra Miz Olilie kantje aan toe door er een lintje mee op te zetten in bijpassende kleur en met bijpassende knoopjes.


Dan was zondag de tweede jarige aan de beurt. 
Zij mocht een nieuwe voordeur verwelkomen, proficiat met je 30e verjaardag Elke!
Deze verjaardag vierde we vandaag door haar een dag vol verrassingen te bezorgen. 
Eerst een verrassingsontbijt en dan de verrassingspicknick en tot slot een verrassingsdiner.
Er kwamen bij elke gelegenheid andere vrienden aan te pas en ik stond bij de picknick in het park. 
Als eerste cadeautje maakte ik een knutselwerkje met haar zoontje.
Een heuse opgave met een baby van vier maanden oud omdat het plan hand- en voetafdrukken waren.
Gelukkig waren er nog de helpende handen van de papa!
Uiteindelijk werden de kleine spruit zijn hand- en voetafdrukken een kuikentje, toch een beetje in het paasthema blijven.


Zelf maakte ik een ritstasje als cadeau, iets wat ik zelf nog nooit had gemaakt uit schrik voor de moeilijkheid.
Maar na één te maken bleek het toch niet zo moeilijk te zijn.
Er volgen zeker nog in toile cirée of eentje met paspel er tussen. 
Bij dit tasje is de buitenstof een stofje van  Petit Pan van bij de Hexagoon net zoals de rits. Het binnenstofje is met bolletjes en is een restje van bij BambiBlauw.
Ik plaatste er nog een vlinder op en aan de zijkant een klein knoopje voor het speelse effect.
Binnenin het zakje stopte ik nog een verrassing van een Maastrichtse wereldwinkel.









Geen opmerkingen:

Een reactie posten